Exibir tudo
Peter Horsfield

Resumo

A obra aborda o fenômeno do televangelismo norteamericano no século XX e sua repercussão na sociedade estadunidense junto à audiência e às igrejas locais.

SUMÁRIO

4  Preface

Chapter 1. The Emergence of Religious Television

15 Chapter 2: The Making of the Monopoly

26 Chapter 3: The Electronic Evangelists

36 Chapter 4: Religious Programs and Television Culture

49 Chapter 5: The Struggle within the Churches

70 Chapter 6: Research and Religious Television

77 Chapter 7: The Effects of Paid-Time Religious Programs on the Structure of Religious Television

88 Chapter 8: The Size of the Religious Television Audience

97 Chapter 9: Characteristics of the Religious Audience

110 Chapter 10: Religious Television and Attitude Change

120 Chapter 11: Religious Television and the Local Church

133 Chapter 12: Religious Television and American Culture

142 Chapter 13: The Future of Current Trends

148 Chapter 14: A Strategy for the Religious Use of Television

Baixe gratuitamente o livro <<<Religious television: the American experience>>>na página de Peter Horsfield no Researchgatenet. Caso não consiga realizar o download entre em contato conosco pelo email midiareligiaos@gmail.com

Confira outros textos de <<<Peter Horsfield>>> publicados no Mídia, Religião e Sociedade.

mm
Mídia, Religião e Sociedade
O "Mídia, Religião e Sociedade" se dedica à promoção de conteúdo acadêmico sobre o tema Mídia e Religião. Conheça pesquisadores da área, acesse entrevistas, artigos, livros e teses no site.

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *